Επικοινωνήστε μαζί μας
Τηλεφωνικό Κέντρο:
Business Analytics
Research and Development
Through a unique combination of engineering, construction and design disciplines and expertise.
Κυκλοφοριακές Μελέτες & Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) - Μοντέλα Προσομοίωσης
Οργάνωση – ιεράρχηση οδικού δικτύου, μετρήσεις – ανάλυση κυκλοφοριακών φόρτων, απογραφές – έρευνες χαρακτηριστικών στάθμευσης, οργάνωση – διαχείριση της στάθμευσης, φωτεινή σηματοδότηση, ανάλυση τροχαίων ατυχημάτων, δημόσιες συγκοινωνίες – δημοτική συγκοινωνία, σχεδιασμός αξόνων ροής πεζών και ποδηλατών, προσομοίωση της κυκλοφορίας με μαθηματικό μοντέλο, μελέτες κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης.
Σχετικά Έργα
- Μελέτη Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων με τη συνδυασμένη χρήση του μακροσκοπικού κυκλοφοριακού μοντέλου 4 βημάτων (macro simulation) TRANSCAD και του κυκλοφοριακού μοντέλου microsimulation SYNCHRO.
- Προμελέτη Εσωτερικού Βασικού και Τοπικού Οδικού Δικτύου.
- Προμελέτη Τραμ.
- Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για τη λειτουργία του Μητροπολιτικού Πόλου:
- Προμελέτη Δημοσίων Συγκοινωνιών (Γραμμή Τραμ, 3 Λεωφορειακές Γραμμές Εσωτερικής Συγκοινωνίας).
- Προμελέτη Δικτύου Ποδηλατοδρόμων μήκους 40 χλμ.
- Προμελέτη Βασικών Αξόνων Ροών Πεζών.
- Μελέτη Στάθμευσης
Επισκόπηση τοπικού δικτύου μεταφορών – Σχεδιασμός Εσωτερικού οδικού δικτύου της ανάπτυξης – Δημόσιες Συγκοινωνίες – Καθορισμός απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης, προτεινόμενες θέσεις και χωρητικότητες χώρων στάθμευσης – Προκαταρκτική Μελέτη Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων - Προσομοίωση Κυκλοφορίας με χρήση μοντέλου (2013-2015)
Εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών (2024-σήμερα)
Εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών (2024-σήμερα)
Εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών (2024-σήμερα)
(ΣΑΠ) Δήμου Αγίας Παρασκευής Αττικής
Μετατροπή της Παραλιακής Περιμετρικής Διαδρομής σε Ήπιας Κυκλοφορίας
Κυκλοφοριακή Οργάνωση Περιοχής Μελέτης
Δημιουργία Παραλιακού Ποδηλατικού Άξονα μήκους περίπου 5χλμ.
Κυκλοφοριακή Οργάνωση Περιοχής Μελέτης
Διαχείριση Στάθμευσης – Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης
Κυκλοφοριακή Οργάνωση Περιοχής Μελέτης
Δημόσιες Συγκοινωνίες – Δημιουργία 4 Γραμμών Δημοτικής Συγκοινωνίας
Διαχείριση Στάθμευσης – Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης
Κυκλοφοριακή Οργάνωση Περιοχής Μελέτης
Διαμόρφωση μιας Ευρείας Ζώνης Ήπιας Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή του Δήμου
Προτεινόμενο Δίκτυο Εξυπηρέτησης Πεζών και Ποδηλάτων
Μετατροπή του Κεντρικού Πυρήνα σε Ζώνη Ήπιας Κυκλοφορίας
Εκτεταμένη Πεζοδρόμηση του Κεντρικού Πυρήνα
Περιορισμός της Χρήσης του Ι.Χ. στον Κεντρικό Πυρήνα της Πόλης
Δημιουργία Εκτεταμένου Πλέγματος Πεζοδρόμων και Οδών Ήπιας Κυκλοφορίας
Άξονες Ροής Ποδηλάτου – 14χλμ.
Δίκτυο Πεζών & Ποδηλατών
Ο Πεζοδρομημένος Κεντρικός Πυρήνας της Πόλης
Προτεινόμενο Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων – 50χλμ.
Δήμος Ρόδου – Οργάνωση Κυκλοφορίας και Γεωμετρικές Παρεμβάσεις
Δήμος Ναυπάκτου – Οργάνωση Κυκλοφορίας και Γεωμετρικές Παρεμβάσεις
Νέα Λυρική Σκηνή – Νέα Εθνική Βιβλιοθήκη στο Φαληρικό Δέλτα
TAP - Trans Adriatic Pipeline
Προκαταρκτική Πρόταση Κυκλοφοριακής Οργάνωσης Δήμου Ιεράπετρας
Κυκλοφοριακή Μελέτη Δήμου Ταύρου
Κυκλοφοριακοί Φόρτοι Οδικού Δικτύου ΟΑΚΑ
Η μελέτη περιλάμβανε εισαγωγή πρωτογενών στοιχείων από ΕΜΜΕ2 στο πρόγραμμα SATURN και δημιουργία μοντέλου προσομοίωσης οδικού δικτύου. Πολλές προτάσεις της μελέτης έχουν ήδη εφαρμοσθεί (2002-2003)
Τομέας 5. Άξονας Λεωφόρου Κηφισίας
Γενική Μελέτη Μεταφορών και Κυκλοφορίας. Θεσσαλονίκη
Πεζοδρόμηση κέντρου πόλεως, Λάρισα